Som medlem af BonusKroner Rejser har du mulighed for at optjene bonuskroner, når du booker hos flere end 800.000 hoteller i verden og betaler med dit tilmeldte kort. Bonuskronerne vil blive krediteret din BonusKroner-konto som sædvanligt.
Hvis du har spørgsmål til BonusKroner-loyalitetsprogrammet eller dit medlemskab, er du velkommen til at kontakte BonusKroner:
Telefon: +45 70 20 05 91
Mandag til fredag: kl. 10:00 til 12:00 og kl. 12:30 til 15:00 dansk tid.
E-mail: support@medlem.bonuskroner.dk
BonusKroner Rejser bliver håndteret af vores amerikanske bookingpartner travel.win.
Hvis du derfor har konkrete spørgsmål til en booking eller har andre forespørgsler til dit ophold, skal du venligst kontakte:
Hvis du er i Danmark, ring venligst til dette supportnummer: +45 38487105
Når du ringer uden for Danmark, men stadig i Storbritannien, bedes du ringe til supportnummeret: +44 345 6086386
Vi er klar til at hjælpe 24 timer i døgnet alle ugens dage.
24/7 support
Vær venligst opmærksom på, at vores samarbejdspartner svarer på engelsk. For yderligere oplysninger er du velkommen til at læse nedenstående FAQ.
Prøv venligst følgende:
1. Tjek din spam-mappe i din indbakke for at se, om din bekræftelsesmail med bookingen ligger her.
2. Hvis du har dit Rejse-ID, kan du logge ind på din BonusKroner-profil på web, gå til Rejser i øverste højre hjørne, klikke på linket "Mine Bookinger" og
3. Hvis du ikke har dit rejseplan-id eller stadig ikke kan finde din reservation, bedes du kontakte os, Booking Support på tel:
Hvis du er i Danmark, ring venligst til dette supportnummer: +45 38487105
Når du ringer uden for Danmark, men stadig i Storbritannien, bedes du ringe til supportnummeret: +44 345 6086386
Vi er klar til at hjælpe 24 timer i døgnet alle ugens dage.
Bemærk: Når du booker dit hotelværelse, skal du altid bekræfte din e-mail under bookingen. Det er denne e-mail, vi sender din bookingbekræftelse til i første omgang.
Du modtager bonuskroner til din BonusKroner konto med det samme som "Afventer". 30 dage efter afslutningen af dit ophold, vil tilbagebetalingen blive "Bekræftet".
Efter din reservation vil bonuskronerne med det samme vises som "Afventer" på din BonusKroner-konto.
Den ændres til "Bekræftet" 30 dage efter den dag, dit ophold er afsluttet. Dette er for at indhente eventuelle aflysninger og for at sikre, at dine bonuskroner er blevet betalt af udbyderen.
På dit bankkontoudtog vil der for betalingen stå: fra ”Hotel Accommodations”.
Ring venligst til Booking Support på dette nummer:
Hvis du er i Danmark, ring venligst til dette supportnummer: +45 38487105
Når du ringer uden for Danmark, men stadig i Storbritannien, bedes du ringe til supportnummeret: +44 345 6086386
Vi er klar til at hjælpe 24 timer i døgnet alle ugens dage.
Nummeret kan du også finde på den bookingbekræftelsesmail, som du modtog, da du bookede dit hotel.
Derudover kan du se hotellets afbestillingspolitik i den samme e-mail – f.eks. ift. tilbagebetalinger for en reservation og/eller eventuelle afbestillingsgebyrer, der måtte være gældende. Afbestillingspolitikken fremgår tydeligt ift. den enkelte aftale med hotellet. For nogle aflysninger kan et ikke-refunderbart beløb på 35,00 USD per værelsesreservationsservice opkræves, og det vil fremgå af afbestillingspolitikken for din hotelreservation.
Din tilbagebetaling vil være på det totale beløb, du har betalt, minus eventuelle afbestillingsgebyrer jf. det enkelte hotels afbestillingspolitik samt vores generelle afbestillingspolitik, der kan findes anført nederst i din bookingbekræftelsesmail.
Tilbagebetalingen vil blive overført til det betalingskort, du benyttede til betaling, inden for 3-7 arbejdsdage.
Forhåbentlig finder du svaret i nærværende FAQ. Hvis du ikke finder svaret her, benyt da venligst support-linket i bunden af denne side.
Du modtager straks efter din booking en bekræftelsesmail indeholdende et ”rejse-ID”. Du er altid velkommen til at kontakte det pågældende hotel, hvis der er noget, du ønsker at dobbelttjekke, eller hvis du har specielle ønsker/forespørgsler til hotellet. Kontaktinformationerne på hotellet finder du i bekræftelsesmailen med din booking.
Vi benytter “secure-socket-layer” (SSL) kryptering, som er standard kryptering. Krypteringen giver vores brugere mulighed for at indtaste deres betalingskortoplysninger i et sikkert miljø. SSL sikrer også, at du handler direkte med os, og at den information, du sender til os, ikke kan blive interfereret eller dekrypteret af udefrakommende.
Når vi har sendt dig en reservationsbekræftelse med et rejse-ID, er der ikke mere, du skal gøre. Behold din bekræftelsesmail med bookingen, da du skal bruge den, når du tjekker ind på hotellet. Inden din indtjekning bekræfter hotellet reservationen med os og forbereder sig på din ankomst.
Nogle hoteller tillader os at booke deres hotelværelser på dagen frem til kl. 15:00 på dagen for ankomst. Såfremt et hotel ikke tillader dette, vil det fremgå af hotellets politik, hvis du forsøger at booke til samme dag.
Nogle hoteller tilbyder gratis transport fra lufthavnen. Informationen kan blive fundet på det enkelte hotels side på rejser.bonuskroner.dk, eller du kan vælge at ringe til hotellet direkte. Bemærk venligst, at nogle hoteller har valgt at lukke for deres transportservice grundet COVID-19, men du kan altid kontakte hotellet direkte for mere information.
Nogle hoteller inkluderer gratis morgenmad for hver overnatning, du har booket til. Informationen kan blive fundet på det enkelte hotels side på rejser.bonuskroner.dk. Du er også altid velkommen til at kontakte hotellet direkte for særlige forespørgsler.
Gratis parkering bliver tilbudt af rigtig mange hoteller. Tjek det enkelte hotels side på rejser.bonuskroner.dk for mere information. Du er også altid velkommen til at kontakte hotellet direkte for særlige forespørgsler.
De fleste hoteller kræver en minimumsalder på 18 år for at kunne booke et værelse. Udvalgte hoteller kræver, at gæsten/gæsterne er 21 år og har et kredit-/debetkort i deres eget navn. Du kan se det enkelte hotels politik på hotelsiden på rejser.bonuskroner.dk. Du er også altid velkommen til at kontakte hotellet direkte for særlige forespørgsler.
Informationen om hotellet bliver opdateret af hotellet selv eller af hotelkæderne et par gange om året. Derudover bestræber vi os altid på at have den mest præcise og komplette hotelinformation tilgængelig, men i sidste ende stoler vi på, at medarbejderne fra de enkelte hoteller opdaterer og ændrer informationen, når det er nødvendigt. Hvis du har specifikke forespørgsler, foreslår vi, at du kontakter hotellet direkte for at få verificeret og/eller afklaret eventuelle spørgsmål til deres services.
Den by, du besøger, kan have sine egne skattetakster. I nogle tilfælde kan der være en ekstra skat tilføjet af lokale udbydere, byer, stater eller af landet selv. Skatter er indregnet i hotelreservationen, og de gebyrer, der opkræves, er oplyst af udbyderen direkte til os. Ikke-refunderbare bookinger er periodisk nødvendige for at kunne reservere hotelværelser til dit besøg og for at tilbyde de laveste priser.
Hvis et hotel opkræver et resort fee, er det ikke inkluderet i din bookingpris, men det vil være noteret i din bekræftelsesmail med bookingen. Disse ekstra gebyrer hos hoteller er estimerede og kan ændre sig iht. hotellets politik.
På tidspunktet for din booking bliver du opkrævet for dit ophold. Det er derfor, vi kan indhente de bedste priser og lægge bonuskroner oveni. Igennem bookingprocessen vil vi oplyse dig om, hvorvidt det valgte værelse er ikke-refunderbart, eller om bookingen kan afbestilles efterfølgende.
Generelt set, ja. Vi oplyser raterne og tilpasser med inkluderede skatter og gebyrer. Dog kan det ske, at hotellet ikke oplyser os om deres skatte- og gebyrinformation, hvorfor vi i det tilfælde ikke vil være i stand til at oplyse herom. Hvis du finder et hotel, der ikke oplyser om skatteinformation, ring da venligst til vores booking support på det telefonnummer, du finder i din bekræftelsesmail med bookingen, og vi skaffer skatteoplysningerne til dig
Du betaler for hele hotelopholdet, når du booker. Vi har forhandlet de bedste priser på hotelværelserne. Det fremgår, når du søger hoteller, hvorvidt et værelse er refunderbart, når du booker dit hotelværelse.
Henvis venligst til din bekræftelsesmail med bookingen ved spørgsmål til den specifikke booking, eller ring til vores booking support på
Hvis du er i Danmark, ring venligst til dette supportnummer: +45 38487105
Når du ringer uden for Danmark, men stadig i Storbritannien, bedes du ringe til supportnummeret: +44 345 6086386
Vi er klar til at hjælpe 24 timer i døgnet alle ugens dage.
for øjeblikkelig assistance. Vores booking support-repræsentanter er klar til at hjælpe dig 24 timer i døgnet alle ugens syv dage.
Ja, du kan godt foretage en reservation for en anden ved at benytte BonusKroner Rejser. Du skal blot sikre dig, at du har inkluderet personens navn og information i “Oplysninger om gæst”, når du booker hotellet.
Bemærk venligst, at der kan være en aldersrestriktion hos udvalgte hoteller. De fleste hoteller kræver en minimumsalder på 18 år for at booke et værelse, og udvalgte hoteller kræver, at gæsten er minimum 21 år. For at tjekke ind skal din gæst fremvise et foto-id sammen med et kredit/debetkort.
Bookinger er enten refunderbare eller ikke-refunderbare, og der vil ikke kunne ske ændringer i forhold til det, efter du har booket dit hotel. Såfremt du har brug for at afbestille din booking, vil der være et afbestillingsgebyr, som vil blive påregnet baseret på det enkelte hotels afbestillingspolitik gældende for tidspunktet, hvor du bookede. Derudover vil der ikke blive foretaget tilbagebetalinger ved manglende fremmøde på dagen for indtjekning eller ved afbestilling efter en eventuel afbestillingsfrist.
For øjeblikkelig hjælp til din reservation, også ift. eventuel afbestilling, bedes du kontakte vores booking support på
Hvis du er i Danmark, ring venligst til dette supportnummer: +45 38487105
Når du ringer uden for Danmark, men stadig i Storbritannien, bedes du ringe til supportnummeret: +44 345 6086386
Vi er klar til at hjælpe 24 timer i døgnet alle ugens dage.
Ja, du kan skifte hotel ved at afbestille din tidligere reservation (afbestillingsgebyr kan forekomme) og lave en ny reservation hos BonusKroner Rejser på rejser.bonuskroner.dk, så du er sikker på at optjene bonuskroner for din booking. Gennemse venligst din reservationsbekræftelsesmail for hotellets afbestillingspolitik og eventuelle gebyrer mv.
Såfremt du har øvrige spørgsmål til din hotelbooking eller ønsker at afbestille, kontakt venligst vores booking support-nummer, du finder på din hotelreservationsmail, for øjeblikkelig assistance.
Igennem din hotelsøgning på BonusKroner Rejser vil værelser, der er refunderbare, være markeret med “Refunderbar” under hotelprisen. Såfremt det ikke fremgår, at værelset er refunderbart, så er det et ikke-refunderbart værelse.
Vi arbejder hele tiden hårdt for at finde de bedste tilbud på hotelpriser på tidspunktet for din booking. Vi arbejder med flere forskellige hoteludbydere og direkte hotelpartnere for at give dig mest værdi.
Du skal fremvise et foto-id sammen med dit kredit-/debetkort.
Det er vigtigt at oplyse om antal gæster og deres alder. Dette kan du gøre i bookingprocessen.